voi ei nyt se on sit menooo!! nyt yritetää väsätä vielä viimisiä fiiliksiä ku eile ei blogi oikee pelittäny ja tää kone ei suostu yhteistyöhön.. eilinen ilta hieman venähti mesetellessä ja huomattiin siinä 12 aikaan yöllä, et cv on kirjottamatta ja musiikit lataamatta!! cv jäi tekemättä, mut musiikit tuli ladattua. Siis kaikista oleellisin:D eile vietiin myös rinkat jo koneesee  ja saatii lentoliput. nyt ollaan viittä vaille valmiita lähtöön ja tää kirjottaminen on muuten suht kettumaista ku täytyy painaa Fn-näppäintä pohjaan koko ajan joten tää alkaa nyt oleen paketissa joten seuraavan kerran varmaan sit tuolta downunderista tulee jotain tekstii ;) pärjäilkää täällä kaikki rakkaat ja ei niin rakkaat ihmiset <3<3 tullaan kyllä takas joten älkää huoliko! lippu korkeella; "Finland`s gifts to Australia, ollaan liikentees ;P <3 O & H